Jumaat, 28 Ogos 2009

Layannnn....

Hmm...masuk ari ni(Jumaat) dh genap seminggu kita berpuasa...Mcm mn puasa stakat ni,ok ke x?terawih ape mcm???hee...pepun semoga di bln Ramadhan yg mulia ni kita dpt mempertingkatkan lg amalan kita seharian..bkn bln puasa je tau bru nk berlumba2 buat kebajikan..dan semoga apa yg kita lakukan mendapat ganjaran disisi-Nya nnti, Insya-Allah...


******************************************

Raya lmbt lg tp nk post n3 lagu raya gak..Actually lagu ni ditujukan seseorang bt sy... Saje nk tepek kt blog bt kenangan katekan...Apepun, layan jela ye!




Senandung Hari Raya Untuk Mu
Nyanyian oleh: Dayangku Intan

Ku senandungkan lagu untuk mu yang jauh di mata
Daku kirimkan kasih di angin lalu
Semoga kan hilang rasa rindu
Hilang pilu resah di kalbu

Maafkan daku kerana tak dapat bersama mu sayang
Di hari raya hari yang bahagia
Kerana tugas pada negara
Dan semoga kekal sejahtera

( korus )
Ku harap dikau gembira
Oh di samping ayah serta bonda
Untuk keluarga tercinta
Ku ucapkan Selamat Hari Raya

Dengarlah sayang aku hulur pengganti diriku
Semoga kau akan terhibur selalu
Di dalam suasana hari raya
Terimalah dengan rasa bangga

( ulang dari 1 hingga akhir )



2 ulasan:

kak ina kl berkata...

salam mar..sorry tak balas msg..sebab kredit dah habis..selamat hari raya..maaf zahir batin...makan apa pagi ni..jgn malas-malas update blog..nak kena sapu sawanglah pulak..maaf jika ada salah dan silap sepanjang perkenalan kita..

Cik Mar berkata...

slm..Selamat Hari raya jgk ye..seronok tgk k.ina masak2 menu utk raya..pg raya hari 2 mkn ns dagang..best!!